Snassz.hu
A 2008-as indulás óta az oldal fejlődési lendülete folyamatos. Az oldal profilja közé tartozik a rendezvények, party-k fotózása, programajánlók, hírek, letöltések, bemutatkozók, videók, nyereményjátékok, online ételrendelés...
Facebook oldal, alkalmazás készítés és menedzsment
Egyedi Html vagy Php alapú Facebook oldal és design készítés cégek, vállakozások, magánszemélyek számára
MA MÁR A GYEREKEK ÉS A NYUGDÍJASOK KIVÉTELÉVEL SZINTE MINDENKI REGISZTRÁLT TAG A FACEBOOK-ON.
A Facebook-kampányok aranykorát éljük, kreatív és fejlesztési szempontból pedig nagyon nagy szabadságunk és mozgásterünk van. Gyakorlatilag bármilyen Facebook-alkalmazás (applikáció) készítése megoldható, legyen szó fotó-, és videófeltöltő kampányokról, játékokról, regisztrációs felületről, élő közvetítésről, vagy csak egy egyszerű felhívó üzenetről.
A Snassz Média célja, hogy hatékony Facebook-kampányok kialakításán, és a hozzájuk kapcsolódó Facebook-alkalmazások készítésén keresztül ügyfeleink számára megteremtsük a céljaik szerinti tökéletes Facebook jelenlétet.
Mert a Facebook-kampányok hatékonysága és a minőségi Like-ok gyűjtése nagy százalékban egy sikeres Facebook-alkalmazáson múlik. Egy jól felépített Facebook-alkalmazás az adott termék/szolgáltatás/márka ismertségét, népszerűsítését és az eladások növelését szolgálja.
EGY JÓL MEGTERVEZETT, MEGFELELŐEN FELÉPÍTETT FACEBOOK-APPLIKÁCIÓ KIVÁLÓAN ALKALMAZHATÓ AZ ALÁBBI CÉLOK TELJESÍTÉSÉRE:
Cél 1: Like-növelés ? a rajongószám növelése a legtöbb esetben, de különösen egy márka Facebook-oldalának elindításában kiemelten fontos. Ezt a célt szem előtt tartva megoldás lehet egy olyan Facebook-alkalmazás (applikáció) fejlesztése, amelynek kiemelt hálózati hatása van, ahol ha egy rajongó Like-ol (pl. egy feltöltött képet), szavaz (pl. egy videóra), vagy megoszt (pl. egy, az alkalmazással kapcsolatos érdekes posztot, hivatkozást), akkor terjed a hír, a kampány pedig egyre sikeresebb lesz.
Cél 2: interakció növelés ? egy sikeres közösségi média jelenlét kiépítése során az interakciók számának növelése, ezen keresztül a közösségépítés, szintén fontos célként lebeghet a szemünk előtt egy hatékony Facebook-alkalmazás kialakítása során. Elsősorban a rajongói elkötelezettség, a márkaélmény átadásának jó mérőszáma, hogy a rajongók milyen mértékben aktívak az oldalon. Erre a célra pl. egy párbeszéd-alapú Facebook-applikáció tökéletesen passzol.
Cél 3: adatgyűjtés, regisztrációszám növelése ? rajongói adatok gyűjtésére szintén számtalan Facebook-alkalmazásunk tökéletesen alkalmas ahol akár az első interakció alkalmával, egy erre a célra fókuszáló Facebook Landing Page-en elkérjük a rajongók adatait.
Cél 4: eladásnövekedés ? indirekt módon sokszor a legfőbb cél, amely célt alkalmazásaink fejlesztése során mindig igyekszünk szem előtt tartani.
Fontos:
Rajongói oldalához nem kell megadnia adminnak, egy linket küldünk, aminek segítségével könnyedén hozzá rendelheti oldalához az alkalmazást.
Tekintse meg referenciáinkat: REFERENCIÁK
info: info@snassz.hu